Friday, February 27, 2009

Bagaimana Pemuda Umno Menipu

Oleh Profesor Ali Mamat - Laman M@RHAEN

Sila baca apa yang dikatakan oleh Pemuda UMNO ini

“ 12 ketua Pemuda Umno bahagian dari Selangor bersama 10 penyokong pergi ke bangunan Parlimen kerana ada temujanji makan tengahari dengan seorang timbalan menteri “

“ Bagaimanapun, ketika berjalan pulang, mereka terserempak dengan Karpal yang sedang masuk ke dalam dewan dari bangunan pentadbiran Parlimen “

“ Mereka berdua menerpa kita, kita terpa mereka tetapi tidak sempat bertumbuk kerana dileraikan. Tetapi mereka yang mengasari kita, bukan kita yang mengasari mereka,"

Ulas Sikit

Sudah dibaca kah?

* Sekarang bagaimana pendapat anda?

* Apa yang anda faham mengenai cerita dari Pemuda UMNO ini?

* Adakah kenyataan mereka ini boleh dipercayai?

* Adakah 12 Ketua pemuda dan 10 penyokong ini mempunyai tujuan seperti yang
dinyatakan,iaitu meraikan jamuan makan tengahari dengan seorang
timbalan menteri?

* Adakah anda mempercayai rombongan 12 Ketua pemuda dan 10 penyokong
ni bukan bertujuan untuk menyerang Karpal Singh?

Catatan

Prof agak payah untuk mempercayai apa saja yang dikatakan oleh pemuda umno ni. Sejarah tidak pernah mengesahkan pemuda umno adalah bersih dari segala jenis pembohongan, penipuan dan segala sifat-sifat keji dan kasar serta ganas.

Belum pernah dijumpai sejak merdeka pemuda umno ni bersih, samada dalam keperibadiannya, tingkahlakunya, wataknya,dan perbuatannya Islam Hadhari yang dipelopori oleh Pak Lah tidak mengharamkan penganut-penganut umat umno berbohong, menipu dan bercakap dusta.

Bagaimana dalam kedaaan tersepit, kerana terzahir sudah dengan sangat jelas, bukan saja raja, sultan dan istana umno perkudakan, lapangan di parlimen juga diceroboh oleh umno, khususnya kumpulan ‘celaka’ dan samseng pemuda umno ni.

Tercatatlah sudah satu lagi sejarah kejahatan, kebobrokan dan keganasan oleh pemuda umno, di hati rakyat Malaysia.

KJ Kata Karpal Penipu

KJ kata karpal penipu, tetapi sebenarnya pemuda umno lah penipu

Sikit Lagi

Sekarang ni disalahkan pulak MP dari Pakatan Rakyat. Ini lah yang dikatakan perumpamaan, " orang lain makan nangka, orang lain pulak terkena getah ". Pandai sungguh pemuda umno ni membersihkan diri mereka. Tahniah lah

0 comments:

Post a Comment

 

CKITUL

People may have different views on one thing. It is a matter of perspective. I have my own when I look the thing through my spectacles.

'The Universal Declaration of Human Rights indicates'

"Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference, and impart information and ideas through any media regardless of frontiers"

MACC Downfall Parody

Hitler lives on!

Watch the shocking parallels here and for proof that Hitler lives on!

Ckitul Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template