Friday, February 27, 2009

Tamparan Hebat Buat UMNO Pahang, Seorang Lagi Bekas ADUN BN Bakal Sertai Parti Keadilan Rakyat Dalam Meniti Arus P

BERA - Kehadiran Mantan ADUN Guai (Penggal 2004-2008), Tn.Hj Hamzah Ibrahim (foto) di program ceramah PKR anjuran PKR Cawangan Felda Triang 3, Bera pada 21 Februari yang lalu benar-benar mengejutkan UMNO dan Barisan Nasional Pahang. Keputusan yang dibuat oleh beliau untuk berada bersama-sama dipentas penceramah pada malam tersebut telah menjadi satu tarikan kepada wartawan dari Sinar Harian, Nanyang Siang Pau serta China Press yang turut hadir ke situ. Berbagai spekulasi terhadap mantan YB Guai itu telah mula bertiup sejak April 2008 yang lalu terhadap minat beliau yang berkemungkinan akan bersama Pakatan Rakyat terutamanya di Parlimen Bera. Dengan kehadiran beliau ke program anjuran PKR tersebut menguatkan lagi spekulasi ini dan ini merupakan satu petanda kepada UMNO Bera khususnya bahawa rakyat di kawasan itu telah mula hilang kepercayaan terhadap UMNO serta Barisan Nasional.

Baca seterusnya disini.

0 comments:

Post a Comment

 

CKITUL

People may have different views on one thing. It is a matter of perspective. I have my own when I look the thing through my spectacles.

'The Universal Declaration of Human Rights indicates'

"Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference, and impart information and ideas through any media regardless of frontiers"

MACC Downfall Parody

Hitler lives on!

Watch the shocking parallels here and for proof that Hitler lives on!

Ckitul Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template